Hvordan bliver jeg medlem?

Medlemskab af Lokalhistorisk Forening for Gislev, Kværndrup og Ryslinge Sogne kan tegnes ved henvendelse til kassereren, Ester Bøje, tlf. 61 28 18 34 eller kontakt til Lokalhistorisk Arkiv eller et bestyrelsesmedlem.

Hvad koster det at være medlem?

Medlemskontingentet for 2024 er kr. 80,- og dækker husstandens medlemmer.

Hvad får jeg for mine kontingentkroner?

• BYHORNET er normalt et lokalhistorisk tidsskrift på 48-72 sider med lokalhistoriske artikler skrevet af lokale folk.
  • ARRANGEMENTER fx i form af ture og foredrag til særpris for medlemmer.
  • NYHEDSBREV flere gange om året - indeholdende en reminder og information om forestående arrangement.
  • MULIGHED for at støtte det lokalhistoriske arbejde, som udføres af frivillige i foreningen eller på arkivet og er ulønnet.

Medlemstal = antal hustande pr. 23. februar 2024: 333

Når du har tegnet et medlemskab, har du mulighed for at abonnere på foreningens NYHEDSBREV. Den eneste betingelse er, at du sender din mail til edlon@mail.dk

Hvis du ikke længere er interesseret i at modtage NYHEDSBREVET, kan du afmelde det her.